نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1394 - 12:46
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در این استان برای سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی‌رضا موسوی‌امجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وظایف سنگین بهزیستی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: بهزیستی در حوزه‌های گوناگون رسالت سنگینی بر عهده دارد و به خصوص در حوزه فرهنگی که باید به برخی اقشار خدمات ویژه ارائه کند.

 

وی یکی از رسالت‌های بهزیستی را در حوزه فرهنگی مربوط به بحث اعتیاد ذکر کرد و گفت: برای این کار دوره‌ها و همایش‌های مختلفی توسط بهزیستی استان تاکنون انجام شده و برنامه‌های متنوعی هم برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این برنامه‌ها را در محیط‌های فرهنگی از جمله در مدارس و مهدهای کودک برای یادگیری و شناخت هر چه بیشتر نوجوان و کودکان اجرا می‌کنیم چرا که اثر بیشتری برای آینده جامعه و پاک بودن آن از این پدیده شوم خواهد داشت.

 

وی از برگزاری چندین همایش و کارگاه آموزشی در سال جاری سخن به میان آورد و گفت: برای نمونه تعداد 388 کارگاه آموزشی در این حوزه توسط بهزیستی استان اجرا شد.

 

موسوی‌امجد توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی را یکی دیگر از اقدامات بهزیستی استان در حوزه مبارزه و مقابله و البته پیشگیری از مواد مخدر برشمرد و گفت: تعداد 22 همایش نیز در این سال برگزار کردیم که خروجی خوبی برای پیشگیری از این پدیده شوم در بر داشت.

 

وی توزیع اقلام فرهنگی از جمله بروشورها و پوسترها را از دیگر اقدامات توسط بهزیستی استان برشمرد و گفت: برای سال آینده این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی