نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1394 - 12:49
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، سامانه 124 آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی از تخلف در بازار استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  داریوش دیودیده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را در ایام نوروز بیش از پیش مورد رصد قرار می‌دهیم، اظهار کرد: یکی از انتظارات اساسی مردم از ما مسئولان نظارت و بازرسی بر بازار است.

 

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان بیان کرد: ماموران این سازمان شامل بازرسان و تعدادی بازرس افتخاری و به همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله اتاق اصناف به وظیفه خود در زمینه کنترل بازار عمل می‌کنند.

 

وی یکی از کارهای خوب برای اطلاع‌رسانی مردم و گزارش‌های آن‌ها را سامانه 124 عنوان کرد و گفت: مردم در سراسر استان باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند تا بتوانیم به هر گونه تخلف احتمالی که شاید از چشم بازرسان دور بماند پی ببریم.

 

دیودیده افزود: به همین خاطر از مردم استان این انتظار می‌رود که به وسیله این سامانه و یا به هر طریق دیگر که دسترسی بیشتری دارند تخلفات احتمالی را برای رفع آن‌ها به ما و بازرسان گزارش دهند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه نوروزی ما که از چند روز پیش آغاز شده تا روز 15 فروردین ادامه خواهد داشت و علاوه بر اقداماتی که خود برای کنترل بازار داریم معتقدیم که همکاری‌های مردمی نقش مهمی در برقراری نظم و جلوگیری از اجحاف احتمالی در بازار به مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا