نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1394 - 11:49
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد
رفع مشکلات مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با تفکر بسیجی و جهادی
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با تفکر بسیجی و جهادی اولویت اصلی این نهاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرید محبی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد تفکر جهادی در خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان است.

مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر همین اساس و بنا به وظیفه جهادی که کمیته امداد بر عهده دارد تاکنون کارهای بسیار خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: لازم است تا بر اساس همین تفکر در راه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد قدم برداریم و به کمک محرومان و مستضعفان بشتابیم.

محبی؛ بسیاری از اقدامات بزرگ که در استان توسط کمیته امداد صورت گرفته را بر اساس تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر چنین روحیه و تفکری در بین همکاران ما نهادینه نشده بود قادر به این حجم از خدمت در استان و به جامعه هدف نبودیم.

این مسئول؛ نهاد کمیته امداد را نهادی انقلابی و ولایی ذکر کرد و گفت: نهادی که منتسب به رهبری و ولایت‌فقیه است باید بر اساس همین تفکر حرکت کند چرا که امام راحل و رهبری معظم انقلاب از ما خدمت بی‌منت به اقشار محروم و مستضعف را طلب کرده‌اند.

محبی؛ مسئولیت‌ها را امانت در نزد مسئولان دانست و از همکاران خود در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با تکیه بر قانون و کار و تلاش مضاعف در راه کمک به محرومان و مستضعفان در استان قدم‌های بلندتری بردارند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی