نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1394 - 23:28
معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند بازنگری و طرح‌های جامع بسیار طولانی بوده به گونه‌ای که تا زمان تایید نهایی طرح از رده خارج می‌شود و کارآیی خاصی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی امشب در جشن روز مهندس با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر جشن روز مهندس از مسائل و مشکلات متعددی سخن گفتیم، اظهار کرد: در سال اول در خصوص تشکیلات نظام مهندسی ساختمان استان و نقش آن در شکوفایی استان و هم‌افزایی مهندسین مواردی عنوان شد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در سال دومی که در جشن روز مهندس کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتم از مسائل اداری نظام مهندسی ساختمان سخن گفتیم که امروز شاهد تغییر و تحولات خوبی در این سازمان هستیم.

نیک‌اقبالی اذعان کرد: در سال جاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد را در آرامش کامل برگزار کردیم که انتظار می‌رود منتخبین جامعه مهندسین رویکرد بهتر و مناسب‌تری داشته باشند.

وی در ادامه با ابراز امیدواری و آرزوی موفقیت برای اعضای هیئت مدیره جدید عنوان کرد: امیدواریم هیئت مدیره جدید گام‌های موثری در توسعه استان بردارند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فرآیند ساخت و ساز در استان متاثر از فرآیند کشوری است، به تنهایی نمی‌توانیم در حوزه ساخت و ساز تاثیرگذار باشیم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهر یاسوج طبق طرح‌ها پیش نمی‌روند، گفت: فرآیند بازنگری و طرح‌های جامع بسیار طولانی بوده به گونه‌ای که تا زمان تایید نهایی طرح از رده خارج می‌شود و کارآیی خاصی ندارد؛ طرح جامع یاسوج بسیار طولانی شده که در آخر نیز کهنه می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه میزان اختیارات یک مهندس نسبت به تعهداتش کمتر است، گفت: هزاران عامل به هم پیوند می‌خورد تا یک ساختمان ساخته شود لذا باید بین حرفه و تعهد مهندس تناسب وجود داشته باشد که این مهم نیازمند حمایت وزارت راه و شهرسازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با هم‌افزایی 4 هزار مهندس می‌توان کارهای بزرگی در سطح استان انجام داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی