نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1394 - 23:31
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 اردیبشهت زمان کوچ عشایر استان به مناطق ییلاقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست ستاد کوچ بر برنامه‌ریزی مناسب برای کوچ عشایر به مناطق ییلاقی تأکید کرد و اظهار کرد: امور عشایر و منابع طبیعی برای جلوگیری از کوچ خارج از زمان مقرر با استان‌های بوشهر، فارس و خوزستان مکاتبات لازم را انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 15 اردیبهشت 95 زمان مناسب کوچ عشایر از قشلاق به ییلاق است که برای شروع کوچ عشایر بررسی‌های لازم توسط دستگاه‌ها انجام شود.

وی بر لزوم خدمات‌رسانی دستگاه‌های استان به عشایر تأکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌ها در زمینه خدمات‌رسانی به عشایر در ایام کوچ وظایف خود را به درستی انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: زمان کوچ عشایری به مناطق ییلاق بسیار مهم است چراکه سال گذشته به دلیل کوچ دیر هنگام مشکلاتی از قبیل برف‌گیر شدن عشایر اتفاق افتاد.

محمدی، خواستار ایجاد توازن در مراتع شد و بیان کرد: ظرفیت مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد 552 هزار هکتار است و گنجایش 900 هزار واحد دامی در مراتع این استان وجود دارد، اما در حال حاضر 2 میلیون و 200 هزار رأس در مراتع این استان تعلیف می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محافظت از مراتع به سود خود عشایر است و موجب حفظ محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی