نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1394 - 11:40
استاندار کهگیلویه وبویراحمد شرکت مردم در انتخابات و پیگیری شکایات نامزدهای انتخاباتی از مسیر قانونی را نشانگر رشد و بلوغ سیاسی در استان دانست و افزود: امیدواریم مسائل مطرح شده بعد از برگزاری انتخابات هفتم اسفند هر چه سریع‌تر حل و فصل شود و مردم از فضای انتخابات خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 با اشاره به موفقیت‌های دولت در سال جاری گفت: برجام یکی از دستاوردها و موفقیت‌های دولت یازدهم در سال جاری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو رویداد مهم کشور در سال جاری دانست و اظهار کرد: 34 میلیون نفر در کشور در انتخابات هفتم اسفند شرکت کردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این انتخابات در اوج سلامت و صحت برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری این دو رویداد مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل وجود مسائل قومی و قبیله‌ای برگزاری انتخابات در استان از حساسیت‌ها و مشکلاتی برخوردار است و در انتخابات امسال به دلیل حضور رقبا و نامزدهای مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی حساسیت‌های انتخابات هفتم اسفند در استان را دو چندان کرده بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همدلی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی افزود: همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان قابل تقدیر است.

خادمی با بیان اینکه در هفته آخر برگزاری انتخابات 70 ساعت جلسه شورای تأمین برگزار شد، گفت: در جلسات شورای تأمین کوچکترین مسائل و مشکلات انتخاباتی با حساسیت ویژه‌ای بررسی می‌شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از هیأت اجرایی، گروه‌های سیاسی، نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها گفت: حضور 80 درصدی مردم در انتخابات هفتم اسفند نشانگر تلاش شبانه‌روزی ستاد انتخابات استان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم سیاسی در استان بود.

وی تصریح کرد: حتی در اتفاقات نادر بعد از برگزاری انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا نامزدهای معترض و هوادارانشان از مسیرهای قانونی شکایات خود را مطرح کردند و ما شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ و خساراتی در سطح استان نبودیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شرکت مردم در انتخابات و پیگیری شکایات نامزدهای انتخاباتی از مسیر قانونی را نشانگر رشد و بلوغ سیاسی در استان دانست و افزود: امیدواریم مسائل مطرح شده بعد از برگزاری انتخابات هفتم اسفند هر چه سریع‌تر حل و فصل شود و مردم از فضای انتخابات خارج شوند.

خادمی با اشاره به مشکلات مالی دولت گفت: علی‌رغم وجود مشکلات مالی دولت هیچ پروژه‌ای در استان تعطیل نشد و پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر بیانگر فعال بودن پروژه‌های عمرانی استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل را برنامه‌های خوب اجرا شده استان در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: جلسات ستاد تسهیل به صورت منظم برگزار شد و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه تعطیل با دستگاه‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌ها مطرح شد و از راکد شدن پروژه‌های زیادی جلوگیری شد و برخی هم به چرخه تولید بازگشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارائه خدمات مناسب دستگاه‌ها به مسافران نوروزی شد و تصریح کرد: اولویت‌های دولت در سال آینده اجرای برنامه‌های سیاست‌های اقتصادی و همچنین موضوعات اجتماعی،‌ مهار آسیب‌های اجتماعی از قبیل مواد مخدر، طلاق و سایر بحث‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی