نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1394 - 12:53
پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده پاسداران در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار شد که دوتن از قاریان برجسته استانی توانستند مقام های برتر را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص دهند.

سرهنگ دوم پاسدار امیرحسین حسن پور مسئول امور خانواده و فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پنجشنبه، 13 اسفند‌‌ماه به مدت 4 روز در مجتمع امام رضا(ع) مشهد آغاز شد که مجتبی معینی قاری در رشته ترتیل رتبه دوم و فاطمه دادخواه در رشته مفاهیم رتبه ممتاز این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 

وی گفت: پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پنجشنبه، 13 اسفند‌‌ماه در مجتمع امام رضا(ع) مشهد آغاز و به مدت 4 روز ادامه داشت که 11 نفر از استان کردستان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

 

 

حسن پور با اشاره به اینکه این افراد در رشته‌های حفظ 10 ،20، 3 جزء آخر، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم سطح 1 و 2 با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: مجتبی معینی از استان کهگیلویه وبویراحمد توانست رتبه ی اول در حفظ ۲۰ جزء فرزندان پاسدار را کسب کند.

 

وی خاطر نشان کرد: فاطمه دادخواه نیز توانست رتبه ممتاز در رشته مفاهیم را به خود اختصاص دهد.

 

مسئول امور خانواده و فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: این مسابقات در مقطع سنی 20 سال به بالا برگزار شد که  10 نفر فرزند پاسدار در در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

وی با بیان اینکه ما امروز بیشتر از هر زمان دیگر به انس با قرآن، تدبر و فهم عمیق و دقیق در قرآن نیاز داریم، بیان کرد: برای آنکه بتوانیم از دین خدا و اسلام درست و به موقع و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب غیر‌محافظه‌کارانه پاسداری کنیم، لازم است تا فرزندان و خانواده‌ها با قرآن انس بگیرند و این معجزه‌ی الهی را سرلوحه‌ی زندگیشان قرار دهند.

 

حسن پور  یادآور شد: رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت قرآن فرمودند که دل‌ها باید قرآنی شوند، جان ما باید از قرآن انس بگیرد و اگر بتوانیم با قرآن انس بگیریم زندگی مردم و جامعه قرآنی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا