نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1395 - 13:31
رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
تلاش سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد اشتغال پایدار صنعتی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایحاد اشتغال پایدار صنعتی از برنامه‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: تمامی سیاست‌های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد جامه عمل پوشاندن و عملی کردن شعار سال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری اشاره کرد و گفت: تسهیل، رفع موانع و رونق تولید، اشتغال پایدار صنعتی و توسعه صادرات از برنامه‌ها و اهداف مهم این سازمان در سال 95 است.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه صادرات استان برای پنج سال آینده افزود: تدوین این سند در افزایش تولید و ارتقاء فرهنگ تجارت و صادرات استان نقش مؤثری دارد و تلاش مجموعه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزایش میزان صادرات محصولات استان به خارج از کشور است.

این مسئول با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته تصریح کرد: با برگزاری منظم جلسات این ستاد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد مطرح شد که بالغ بر 30 واحد راکد شامل واحدهای آب معدنی، گیاهان دارویی، واحدهای لوله‌سازی، واحدهای تولید نشاسته و گلوکز و ... به چرخه تولید بازگشتند.

دیودیده اضافه کرد: در سال جاری نیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و اقدامات لازم برای ادامه کار این واحدها و تولید و اشتغال پایدار صنعتی انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از به بهره‌برداری رسیدن کارخانجات مهم صنعتی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: بهره‌برداری از کارخانه سیمان مارگون بویراحمد و خط توسعه بهنوش گچساران از طرح‌های مهم صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری است که بهره‌برداری از این واحدها در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی