نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1395 - 13:45
رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 509 فقره پرونده تخلف صنفی در طرح کشیک نوروزی از 16 اسفندماه 94 تا 14 فروردین امسال در استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یزدالله آروند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد میزان جریمه نقدی این تعداد پرونده را نیز افزون بر دو میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: تمامی این پرونده ها نیز در شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی و مختومه شد.

رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد از 6 اکیپ شامل یک اکیب ثابت و پنج اکیپ سیار برای کنترل و نظارت مطلوب بر بازار استان استفاده شد.

آروند خاطرنشان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون بیش از 1600 گشت و ماموریت مشترک در کهگیلویه و بویراحمد انجام و 509 فقره پرونده تخلف صنفی متشکله به شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: بیشترین پرونده های تخلف صنفی تشکیل شده در این مدت مربوط به گرانفروشی و درج نکردن قیمت بود.

رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پوشاک فروشی ها، رستوران ها و سوپر مارکت های استان به ترتیب بیشترین تخلفات صنفی را در این مدت داشته اند.

آروند عنوان کرد: دستگاه های نظارتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همراه با اداره کل تعزیرات حکومتی استان در طول مدت اجرای طرح کشیک نوروزی به طور شبانه روزی آماده همکاری و کنترل بازار بودند.

وی اضافه کرد: یکی از تخلفات محسوس در سال های گذتشه بویژه نوروز پارسال مربوط به میوه شب عید بود که امسال با توجه به هماهنگی های انجام شده و همکاری مطلوب از سوی سازمان جهاد کشاورزی شاهد بروز کمترین تخلف و نارضایتی در این زمینه بوده ایم.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
خبرنگار: 65001
انتهاي پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی