نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1395 - 13:49
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوزاد دختری همزمان با روز طبیعت در آمبولانس اورژانس پایگاه جاده ای لوداب متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، "محمدرضا قنبری" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ساعت 19 و 30دقیقه روز جمعه، 13 فروردین ماه درپی تماس تلفنی و درخواست کمک خانواده ای از روستای "تل دراز "جنب امامزاده محمد طاهر بخش لوداب با مرکز پیام 115 سی سخت اعلام کردند که مادر بارداری دچار درد زایمان شده و نیاز به کمک اورژانسی دارد.

وی بیان کرد: بلافاصله آمبولانس اورژانس پایگاه جاده ای لوداب بهمراه تکنسین های 115 آقایان ربانی خواه و پارسه به محل اعزام شدند و حضور بموقع و شروع اقدامات لازم درمانی، سلامتی مادر و نوزاد را سبب شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حین انتقال بیمار به مرکز درمانی، تکنسین های اعزامی با مشاهده علائم و شروع مراحل زایمان، با انجام اقدامات درمانی و مراقبت های حمایتی، نوزاد دختر مادرباردار 38 ساله را سالم بدنیا آوردند.

قنبری اضافه کرد: مادر و نوزاد در وضعیتی مناسب و پایدار و در سلامت کامل برای تکمیل مراحل درمان به زایشگاه درمانگاه لوداب منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، این دومین زایمان در آمبولانس های اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال جاری است .

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
خبرنگار: 65001
انتهاي پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی