نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1395 - 13:54
طی مراسمی از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش این استان با حضور برخی از مسئولان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، منطقه کهگیلویه و بویراحمد هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: حوزه متوسطه یکی از بخشهای مهم دوره تحصیلی دانش آموزان است وضرورت دارد با برنامه ریزی برنامه های کیفی بخشی اجرا شود.

وی افزود: سید علی اکبر هاشمی در سمت معاونت آموزش متوسطه فعالیتهای ارزنده ای و موفقیتهای ارزشمندی را رقم زدند و اینک آقای رضایی با توانمندی ویژه و برخورداری از ظرفیتهای علمی و تجارب این مسئولیت را به عهده گرفتند.

همچنین ایوب رضایی، معاون جدید آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دوره متوسطه از دوره های حساس و اثربخش در تحصیلات است.

وی افزود: مهمترین اصل برنامه محوری است که در این زمینه برنامه مهم کیفی بخشی تدوین شده است.

رضایی با اشاره به ضرورت تحقق برنامه های توسعه ششم بیان کرد: بند (د) این برنامه مربوط به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است که در 17محور مشخص شده است.

معاون جدید آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تحقق برنامه ها مستلزم مشارکت و همکاری تمامی حوزه هاست.

به گزارش ایسنا، ایوب رضایی با سابقه 20سال دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی است و دبیر مدارس یاسوج، کارشناس آموزش راهنمایی، کارشناس مسئول آموزش راهنمایی، رئیس اداره آموزش متوسطه، مسئول گروههای آموزشی استان و سرپرست معاون آموزشی استان را در کارنامه آموزشی خود دارد.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
خبرنگار: 65001
انتهاي پیام

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا