نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1395 - 11:48
رئیس اداره حفظ محیط زیست گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون 18 اسلحه غیرمجاز در مناطق حفاظت شده گچساران کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عبدال دیانتی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی سال گذشته اداره حفظ محیط زیست گچساران در راستای اهداف پیش‌بینی شده عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

وی با اشاره به دستگیری 35 متخلف صید و شکار در مناطق مختلف حفاظت شده گچساران، افزود: 18 اسلحه فاقد مجوز شکار توسط نیروهای حفاظت محیط زیست گچساران ضبط و کشف شده است.

رئیس اداره حفظ محیط زیست گچساران تصریح کرد: طی سال گذشته 47 مورد جانمایی برای طرح‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی صورت گرفته است که در این خصوص افزون بر 8 میلیون و 900 هزار ریال از متقاضیان دریافت شده است.

دیانتی‌نسب شرکت در جلسات شورای اداری، سلامت، آب و بیماری‌های روده‌ای و ترافیک گچساران را از دیگر فعالیت‌های اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی نگهداری و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی عنوان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست افزون بر 150 پلاکارد مذهبی و زیست محیطی در مناطق مختلف گچساران نصب شده است.

دیانتی‌نسب از رهاسازی 22 پرنده در مناطق حفاظت شده گچساران خبر داد و افزود: طی این اقدام دو قطعه تیهو، چهار قطعه کبک، 13 بهله ‌سارگپه و 2 بهله دلیجه در مناطق مختلف حفاظت شده گچساران رهاسازی شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی