نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. فروردين 1395 - 10:59
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم گیر نهایی در رابطه با انتخابات بویراحمد و دنا طبق قانون شورای نگهبان است و در همین راستا نیز بازرسانی را به استان اعزام کرد و گزارش هایی نیز در این رابطه تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سیدموسی خادمی افزود: دولت در ایجاد مقدمات و برگزاری انتخابات در استان سعی کرد به طور کامل بی طرفی خود را حفظ کند و چون معتقدم نتیجه را مردم تعیین می کنند، انتخاب مردم نیز باید مورد احترام قرار گیرد.

وی بیان کرد: اما پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه به طور طبیعی مدافع فرآیند و نتیجه انتخابات هستیم و اصل بر صحت است، چون مستنداتی مبنی بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختیار فرمانداری بویراحمد و هیات اجرائی قرار نگرفته است، موارد معدودی که از طرف معترضان اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفت و تاثیری در نتیجه انتخابات نداشت.

وی بیان کرد: به هر حال تصمیم گیر نهایی در رابطه با انتخابات بویراحمد و دنا طبق قانون شورای نگهبان است و در همین راستا نیز بازرسانی را به استان اعزام کرد و گزارش هایی نیز در این رابطه تهیه شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: به هر حال ما مطیع قانون و مجری قانون هستیم و به طور طبیعی اکثریت قاطع مردم هم تابع قانون خواهند بود و مطالبات و موارد خود را از طریق قانونی پیگیری خواهند کرد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا