نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. فروردين 1395 - 11:54
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بهره‌برداری از کارخانجات مهم صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری کارخانجات مهم صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داریوش دیودیده در یاسوج با اشاره به تحقق شعار سال اظهار کرد: مجموعه صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق فرموده‌ مقام معظم رهبری در بحث شعار سال و بر اساس توانمندی‌های داخلی استان برنامه‌های خوبی دارد.

وی استفاده از همه ظرفیت‌ها را یک ضرورت دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های مناسبی برای صدور محصولات به دیگر استان‌ها و کشورها دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محصولات صادراتی این استان افزود: پودر و عصاره شیرین بیان، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی و موکت از عمده محصولات تولیدی این استان است که قابلیت صدور به دیگر کشورها را دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار صنعتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صنعت و معدن استان است.

این مسئول تدوین سند توسعه صادرات استان را در آینده از دیگر اقدامات این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: تدوین این سند در افزایش تولید و ارتقاء تجارت و صادرات استان نقش مهمی دارد.

دیودیده با بیان این‌که رایزنی‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد استان انجام گرفته، افزود: در سال گذشته توانستیم 30 واحد راکد را به چرخه تولید باز گردانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌برداری از کارخانجات صنعتی در سال جاری از دیگر برنامه‌های این سازمان است که خط توسعه بهنوش گچساران و کارخانه سیمان مارگون بویراحمد از جمله این طرح‌ها هستند.

این مسئول گفت: در سال جاری نیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت رفع موانع تولید بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی