نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. فروردين 1395 - 13:05
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: گردشگری و نفت دو ظرفیت بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی به مسئولان و سرمایه‌گذاران روسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جبار کیانی پور در نشست هماهنگی استقبال از هیأت مسئولان و سرمایه‌گذاران استان امسک روسیه به یاسوج، با اشاره به در پیش بودن سفر مسئولان و سرمایه‌گذاران استان امسک روسیه به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سفر متقابل پس از سفر هیأتی از استان ما به آن استان در روسیه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سفر خوب و ارزنده‌ای برای آشنا شدن با ظرفیت‌های آن استان در سال گذشته داشتیم و مسئولان ما با برخی از ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور روسیه آشنا شدند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه گردشگری یکی از بهترین فرصت‌‌ها برای توسعه اقتصادی در ایران است، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل گردشگرپذیر بودن و داشتن جاذبه‌های کم‌شمار طبیعی، ظرفیت بالایی برای حضور گردشگر و توریست در استان داریم.

کیانی پور تصریح کرد: در چند مدت اخیر بنا به دلایل منطقه‌ای، سفر به کشورهای مصر و ترکیه از سوی گردشگران کمتر شده و بیشتر ترجیح می‌هند از سایر کشورها همچون ایران دیدن کنند.

وی از حساس بودن روس‌ها در حوزه گردشگری سخن به میان آورد و ادامه داد: اگر بتوانیم استان خود را به خوبی معرفی کنیم روس‌ها تمایل زیادی برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند داشت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از گردشگری و نفت به عنوان دو ظرفیت بسیار مهم این استان نام برد و عنوان کرد: در سفر هیأت روس به استان باید بیش از هر حوزه‌ای بر روی گردشگری و حوزه نفت در استان خودمان مانور دهیم.

کیانی پور با تأکید بر اینکه نباید ظرفیت‌ها را خرد کنیم بلکه یک یا دو ظرفیت را به هیأت روس معرفی کنیم، اضافه کرد: برای موفقیت در جلب و جذب سرمایه‌گذاران باید این گونه اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان و برخی مسئولان استانی برگزار شد، برنامه‌های دو روزه هیأت روس به استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد که از جمله این برنامه‌ها نشست‌های عمومی و تخصصی و بازدید از اماکن و نشست با مسئولان استانی است که در خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 ایسنا
انتهاي پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی