نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. فروردين 1395 - 13:18
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه یاسوج به تعهد خود در ساخت یادمان شهید گمنام تدفین شده در این دانشگاه تاکنون عمل نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  شهرام مهدوی مطلق مسئولان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساخت یادمان شهید گمنام تدفین شده در دانشگاه یاسوج تحت تأثیر تغییر مدیریت قرار گرفت، اظهار داشت: مسئولان دانشگاه معتقدند که سازه‌ای که به این منظور بسته شده باید تغییر کند و پیمانکاری که قرارداد این پروژه را داشته خلف وعده کرده است.

 

وی افزود: مسئولان دانشگاه همچنین بیان می‌کنند که اعتبار لازم برای ساخت کامل این یادمان را ندارند.

 

مسئولان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری ساخت یادمان این شهید از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شد و تصریح کرد: همچنین می طلبد نهاد رهبری مستقر در دانشگاه نیز اقدامی در این راستا انجام داده و پیگیری نمایند.

 

مهدوی مطلق بیان کرد: اینکه این یادمان ساخته نشود، چیزی از ارزش شهید کم نمی‌کند اما وضعیت فعلی یادمان نشانه خوبی بر پیشانی دانشگاه یاسوج نیست.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج ساخت یادمان برای شهید گمنام تدفین شده در این دانشگاه را پذیرفته است، اظهار کرد: انتظار داریم دانشگاه یاسوج هرچه سریعتر به تعهد خود در این زمینه عمل کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی