نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1395 - 12:47
بیانیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار:
سپاه پاسداران مقتدرتر از همیشه پای آرمان ها و اصول انقلاب ایستاده است
سپاه پاسداران با اتکا به ایمان الهی، تدبیر و سازماندهی مناسب امنیت و آسایش را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آورده و همواره خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بسیج دانشجویی استان با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را گرامی داشت. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

  "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".امام خمینی(ره)
جهان همواره تقابل دو جبهه حق و باطل بوده و خواهد بود، آن هنگام که قابیلیان بر هابیلیان شوریدند و یا زمانی که نوح، ابراهیم ، عیسی و موسی پیام پروردگارشان را برای قوم خود و به زبان خودشان برایشان بیان می کردند و مشرکان و منافقانی که در برابر حقانیت آنها سختی ها و کینه توزی های بسیار ایجاد کردند، همه و همه حکایت تاریخ است از سرگذشت پیشینیان. اما قلم تاریخ آن زمان بر وضوح و شفافیتش افزوده می شود که اشرف مخلوقات عالم حضرت محمد(ص) در هیاهوی اعراب جاهلیت و امپراطوری های شرق و غرب ساختارهای اشتباه و هیمنه های پوشالی را در هم می شکند و جهانی را متوجه حقیقتی آشکار و الهی می کند. از این تاریخ به بعد مصائب و سختی های فراوان بر خاندان رسالت و امت واحده رسول الله وارد آمد اما همواره این ایدئولوژی الهی توانمند تر و پربار تر شد چراکه توان خود را از بدر و خیبرها گرفت و  در مکتب عاشورا تنومند شد و رشد یافت. انقلاب اسلامی ایران زاده شده ایدئولوژی و مکتب عاشورا بود که توانست هیمنه شرق و غرب عالم را در هم بریزد و در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی بود که  از بدو تولد انقلاب و همراه با آن  به فرمان امام خمینی (ره) اعلام موجودیت کرد و از همان روزهای آغازین با حضوری مقتدرانه و در عین حال معنوی و تأثیرگذار باعث تثبیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گردید. سپاه پاسداران با اتکا به ایمان الهی، تدبیر و سازماندهی مناسب امنیت و آسایش را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آورده و همواره خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده است. در رثای سپاه همین بس که امام خامنه ای فرمودند:« من سپاه را همواره به عنوان نور چشم و عضو اصلی انقلاب و نهادی که از خود این سرزمین روییده و هسته ی آن در سرزمین انقلاب شکل گرفته و از جای دیگر در این سرزمین عرضه نشده و ذره ذره ی وجودش با ذره ذره ی سرزمین انقلاب خویشاوندی دارد می شناخته ام»
اکنون که 37 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد سپاه پاسداران مقتدرتر از همیشه پای آرمان ها و اصول انقلاب ایستاده و در رکاب ولی امر مسلمین جهان آماده جانفشانی در راه خدا می باشد و از احدی برای انجام رسالت خود و امر به معروف و نهی از منکر بیم ندارد. سپاه بدون هیچ توقع و منتی همواره در خدمت اهداف متعالی نظام بوده و هر کجا که انقلاب نیاز به کمک داشته باشد سپاه حضور داشته است. خدمات فراگیر سپاه و بسیج در عرصه های فرهنگی و عمرانی و سازندگی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
پاسداران جان بر کف سپاه با روحیه انقلابی خود در راه دفاع از حریم انقلاب اسلامی با اشتیاقی شگرف گام بر می دارند و در جنگ اعتقادی خود به فرموده امام راحل عظیم الشأن جغرافیا و مرز نمی شناسند. آنان با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) آماده جانفشانی و مجاهدت در راه خدا می باشند و هر کجا ناله مظلومی شنیده شود آنجا صدای الله و اکبر پاسداران به گوش می رسد، چه آن زمان که باید دل اروند را می شکافتند و یا در خرمشهر و آبادان و ... جانفشانی و در زیر چرخ تانک ها مشق ایثار می کردند، چه زمانی که در پاوه رزم عشق و معرفت با سرب بود، و چه آن زمان که فتنه های 88 شیاطین داخل و خارج گریبان گیر این ملت شد، و یا آن هنگام که اقتدار را با دوستان دیگرشان در قوای مصلح بر مرزهای این سرزمین حاکم کردند و چه اکنون که مدافعانی همچون یاران عاشورایی اباعبدالله شده اند برای حرم عمه سادات حضرت زینب(س) و خاری در چشم حامیان تکفیری ها در غرب، آمریکا و در عربستان. این ها همه بخشی از دلاور مردی های و رشادت هایی هست که ما خود لمس کرده ایم و حقیقت این رادمردی ها و پاداش آن تنها در نزد خداوند است.
البته پر واضح است که درخت تناور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که زاییده انقلاب شکوهمند اسلامیست و همچنان خاصیت انقلابی خود را حفظ کرده همیشه و به خاطر همین شاخصه مورد طمع و تخریب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بوده و هر روز به بهانه ای و از حلقومی بر پیکره این نهاد تاخته اند که در حقیقت تاوان به دوش کشیدن بار حقانیت تاریخ چیزی غیر از این نبوده و نیست و به گفته سید شهیدان اهل قلم کم نبوده اند راز هایی در عالم که با خون کربلاییهای حسین زمانه  فاش گشته هرچند  که  دست خدا بالای همه دست هاست و وعده خداوند حتمی ست که "ان الارض یرثها عبادی الصالحون"...
فرخنده باد میلاد بزرگ پاسدار اسلام حضرت ارباب عشق ابا عبدالله الحسین و روز آنان که آگاهانه این راه را انتخاب کرده  و عاشقانه جهاد میکنند.

والسلام من التبع الهدی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی