نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1395 - 12:57
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه شبکه‌سازی تولید محصول سالم توسط زنان روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برنامه‌های مهمی در راستای ترویج فرهنگ استاندارد در استان داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در ترویج فرهنگ استاندارد در کشور اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور ارتباط خوبی با رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد داریم و از آن‌ها برای مشارکت در این امر استقبال می‌کنیم.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد حضور همه قشرها را برای ترویج این فرهنگ مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از کارهای ما بردن این موضوع به مدارس و آموزش و پرورش بود که در سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادیم.

وی با تشریح برخی از عملکردهای این اداره‌کل افزود: تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش در سال گذشته داشتیم و توانستیم همایشی خوب را نیز برگزار کنیم.

متقیان در ادامه از جامعه زنان به عنوان بهترین قشر برای نشر این فرهنگ در جامعه نام برد و گفت: باید از توان زنان به خصوص زنان خانه‌دار و روستایی در زمینه فرهنگ‌سازی فرهنگ استاندارد به خوبی استفاده شود.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: برنامه‌های آموزشی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها کارگاه آموزشی نحوه شبکه‌سازی زنان روستایی است.

متقیان در ادامه افزود: این کارگاه آموزشی در راستای تولید محصول سالم در استان برگزار شد که یکی از برنامه‌های خوب استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای فرهنگ‌سازی استاندارد تفاهم‌نامه‌ای میان این دستگاه با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شده است.

وی به مفادی از این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: امسال و در خردادماه کارگاه‌های آموزشی نحوه شبکه‌سازی زنان روستایی را خواهیم داشت.

متقیان بیان کرد: برای تولید محصول سالم و همکاری جهاد کشاورزی، 60 نفر از زنان روستایی در این کارگروه شرکت خواهند کرد.

وی گفت: علاوه بر زنان روستایی همچنین مسؤولان دفاتر خدمات کشاورزی نیز در این کارگاه حضور خواهند داشت.

متقیان بیان کرد: فرهنگ‌سازی برای تولید محصولات ارگانیک و ترویج فرهنگ استاندارد و همچنین روند اخذ پروانه استاندارد و سایر برنامه‌ها را برای این تعداد خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی