نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1395 - 13:01
معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: همایش توسعه پایدار روستایی با همکاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج در تاریخ 30 و 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج  هجیر کریمی از برگزاری همایش توسعه پایدار روستایی در دانشگاه یاسوج خبر داد.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج اظهار کرد: این همایش با همکاری مشترک استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج در تاریخ 30 و 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری این همایش نیز با رویکرد اقتصاد مقاومتی و ارتباط آن با توسعه پایدار روستایی برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج با اشاره به تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه این همایش گفت: کمیته اجرایی، کمیته علمی و کمیته نظارت و ارزیابی در بخش‌های مختلف این همایش فعال هستند.

 کریمی ادامه داد: این همایش در هفت محور امنیت غذایی، کارآفرینی، آموزش، محیط زیست، گردشگری، دانش بومی و بهداشت با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی به رونمایی از سایت این همایش اشاره کرد و بیان داشت: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 خرداد مقالات خود را به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه یاسوج ارسال کنند و یا از طریق وب‌سایت اینترنتی به آدرس (http://srdconf2016.yu.ac.ir/fa) این همایش اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی