نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1395 - 20:20
شهردار یاسوج خبر داد
ایجاد خانه مسافر در یاسوج
شهردار یاسوج گفت: ایجاد خانه مسافر یکی از برنامه‌های شهرداری یاسوج در راستای خدمت‌رسانی به مسافران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد‌علی جاوید صبح امروز در بازدید از پارک‌های سطح شهر یاسوج اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و حضور گردشگران در پایتخت طبیعت ایران موجب شد تا شهرداری یاسوج اقدام به پاکسازی پارک‌ها و فضای سبز این شهر کند.

شهردار یاسوج با بیان این که خوشبختانه امسال شرایط خوبی برای حضور مسافران ایجاد شده است، افزود: ایجاد خانه مسافر یکی از برنامه‌های شهرداری یاسوج در راستای خدمت‌رسانی به مسافران است.

وی بیان کرد: هر ساله شهر یاسوج با موقعیت آب و هوایی که دارد میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

این مسؤول عنوان کرد: مجموعه شهرداری همه تلاش خود را در زمینه ایجاد و فراهم کردن محیطی مناسب برای اسکان گردشگران و مسافران در شهر یاسوج به کار گرفت.

جاوید تصریح کرد: شهرداری یاسوج در کاری جهادی اقدام به پاکسازی و تنظیف همه پارک‌های سطح شهر کرده و این امر به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پاکسازی پارک ساحلی یاسوج در روزهای اخیر افزود: نیروهای خدماتی و فضای سبز شهرداری یاسوج به صورت ویژه اقدام به پاکسازی این پارک‌ها کرده که با توجه به اهمیت رضایتمندی شهروندان از پاکیزگی فضای پارک‌ها این برنامه در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نظافت عمومی توسط برخی شهروندان ابراز داشت: مجموعه نیروهای شهرداری به صورت روزانه اقدام به پاکسازی پارک‌ها می‌کنند ولی به دلیل حجم بالای زباله‌ها و عدم رعایت برخی شهروندان و مسافران بعضا شاهد انباشت زباله در گوشه و کنار پارک‌ها هستیم که با همین وجود نیز در صورت مشاهده پاکسازی می‌شوند.

جاوید با اشاره به شروع فصل گرم و حضور گردشگران و مسافران به شهر یاسوج خواستار همکاری بیشتر شهروندان در نظافت و رعایت موارد بهداشتی در سطح پارک‌ها شد.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی