نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. خرداد 1395 - 12:08
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 271 زوج جوان از کمک هزینه تأمین جهیزیه بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد محمد نظری با بیان اینکه در شرایط کنونی هزینه‌های سرسام‌آور راه را برای ازدواج به موقع بسیاری از جوانان سد کرده است، گفت: کمیته امداد در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی‌پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 271 زوج جوان از کمک هزینه تأمین جهیزیه بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: مبلغ 5 میلیارد و 420 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

نظری با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد از پرداخت این کمک هزینه‌ها تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بروز مشکلات و آسیب‌های بعدی در زندگی زوج‌های جوان است، افزود: برنامه‌های توانمندسازی فرزندان زیرپوشش کمیته امداد در ابعاد گوناگون فرهنگی تحصیلی،‌ اجتماعی و اشتغال دنبال می‌شود و ارائه تسهیلات مربوط به ازدواج از جمله برنامه‌های توانمندسازی مددجویان است.

وی به 936 زوج تحت حمایت پشت نوبت دریافت جهیزیه این نهاد به دلیل کمبود منابع و اعتبارات اشاره و بیان کرد: امید است که با همکاری مردم و خیرین بتوانیم در سال جاری تعداد بیشتری از نوعروسان و نو دامادهای تحت حمایت را راهی خانه بخت کنیم.

نظری در ادامه از اعزام 40 زوج و زوجه تحت حمایت به اردوهای زیارتی در سال جاری خبر داد و گفت: این افراد با همکاری و مساعدت یکی از خیرین نیکوکار به مشهد مقدس اعزام شدند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا