نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. خرداد 1395 - 12:11
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
پلمب 15 دستگاه شهربازی در استان کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و بی‌توجهی به استاندارد، 15 دستگاه شهربازی در کهگیلویه و بویراحمد توسط مأموران اداره‌کل استاندارد استان پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای استانداردسازی شهر‌بازی‌های استان اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان اداره‌کل استاندارد استان به صورت گسترده از همه شهربازی‌های استان بازدید کردند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های استان تعداد 15 وسیله بازی در شهر یاسوج پلمب و از چرخه استفاده خارج شد.

وی افزود: پیش از این به متصدیان این شهربازی‌ها برای استانداردسازی وسایل خود اخطار داده شده بود اما به این اخطارها بی‌توجهی کردند.

متقیان گفت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث  احتمالی، هم اکنون تجهیزات شهربازی‌های همه شهرهای استان به صورت جدی از سوی کارشناسان این اداره‌کل در دست بررسی هستند.

مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها در شهربازی‌های شهر یاسوج قرار داشتند شامل اقلامی مانند کشتی صبا، سازه بادی، صندلی پرنده، ترامبولین، گردونه، تاب، سرسره بادی و آفتاب مهتاب بودند که این وسایل بازی پیرو اخطارهای داده شده قبلی و عدم توجه به آنها پلمب شدند.

این مسؤول تصریح کرد: بازرسان اداره‌کل استاندارد و شرکت بازرسی دارای صلاحیت از اداره‌کل استاندارد در زمینه حفظ ایمنی شهروندان از هیچ خلافی چشم‌پوشی نمی‌کنند و مشکلات را در کم‌ترین زمان به اداره‌کل گزارش می‌دهند.

متقیان خاطرنشان کرد: حق قانونی شهروندان است که هنگام استفاده از این تجهیزات مجوز استاندارد دستگاه‌ها را بخواهند و در صورت فعالیت غیرقانونی، مراتب را به اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی