نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1395 - 12:40
همه این مشکلات کم نبود که طی خبری از تعاونی 947، باغداران دلی اطلاع یافتند که امور آب شهرستان به بهانه عدم پرداخت هزینه آب اقدام به پلمپ کردن چاهای آب باغات دلی اولاد علی مومن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، روستای دلی اولاد علی مومن  واقع در بویراحمد علیا  و از توابع مرکزی استان کهگیلویه و بویر احمد دارای 400 هکتار باغ سیب و بیش از 150 تا باغدار می باشد که با عرق ریختن و تحمل رنج و زحمت زیاد باغات را تا مرحله ثمر رسانده اند.اما همواره باغداران دلی اولاد علی مومن با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند.

یکی از این مشکلات که موجب رنجش باغدارن شده است عرضه محصولات خود به بازار است ، این محصولات با زحمات زیاد و هزینه های گزاف حمل و نقل  به دلالان استان های همجوار فروخته می شود و در آخر شندر غازی دست باغداران را می گیرد که ان هم صرف هزینه نگهداری از باغ می شود.

همه این مشکلات کم نبود که طی خبری از تعاونی 947 باغداران دلی اطلاع یافتند که امور آب شهرستان به بهانه عدم پرداخت هزینه آب اقدام به پلمپ کردن چاهای آب باغات دلی اولاد علی مومن کرده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که زحمات  کسانی که هزینه آب خود را هم پرداخت کرده اند برای کسانی که آب بهای خود را پرداخت نکرده اند می سوزد و باغدارانی که آب بهای خود را پرداخت کرده اند به این موضوع اعتراض دارند.

 نماینده بویراحمد در سفری به این روستا مشکلات این باغداران را  مورد بررسی قرار داد و گفت: وظیفه داریم  این رنج و مشقت  مردم را  بی پاسخ نگذاریم  و اجازه ندهیم زحمات  باغداران این منطقه به هدر رود.

زارعی در این بازدید ابراز داشت: با مسئولان آب منطقه‌ای هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا با بازدید از منطقه مشکلات را رفع کنند.

به گفته یکی از اهای این منطقه  تاکنون نه تنها مشکلات باغداران دلی اولاد علی مومن رفع نشده بلکه بر آن نیز افزوده شده است.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی