نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1395 - 12:54
معاون نظام فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویر احمدبا بیان اینکه 56 درصد واحدهای بتن آماده در استان را فاقد مجوز استاندارد عنوان کرد و افزود: وضعیت واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در استان نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، انتظام سهمگین شامگاه یکشنبه در نشست شورای فنی استان افزود: در این استان تنها دو واحد تولید کننده آجر وجود دارد که این دو واحد نیز نشان استاندارد ندارند.

سهمگین بیان کرد: در تولید موزائیک دراستان نیز به استانداردها توجه نشده و ۷۶ درصد واحدهای تولید موزائیک در استان مجوز استاندارد ندارند.

وی با اشاره به لزوم توجه مسئولین و تولید کنندگان به استانداردهای لازم تولیدات مصالح ساختمانی گفت: همچنین در استان ۹ واحد تولید بتن آماده فعال هستند که از این تعداد تنها چهار واحد تولیدی در شهر یاسوج دارای مجوز استاندارد هستند و پنج واحد فعال در دیگر شهرستانها فاقد مجوز هستند.

سهمگین همچنین ۵۶ درصد واحدهای بتن آماده در استان را فاقد مجوز استاندارد عنوان کرد و افزود: وضعیت واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در استان نگران کننده است.

وی تصریح کرد: در استان ۸۴ واحد تولید شن و ماسه فعالیت می کنند که از این تعداد نیز ۴۳ واحد مجوز استاندارد دارند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد مجوز به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

 مهدی متقیان  در جلسه شورای فنی استان افزود: این واحدها در صورت نداشتن مجوز تعطیل می شوند.

وی بیان کرد: ۷۰درصد واحدهای تولیدی استان واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی هستند.

متقیان اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولید و توزیع مصالح ساختمانی فاقد استاندار لازم هستند.

وی افزود: واحدهای که در راستای تولید مصالح ساختمانی آغاز به کار می کنند باید از استانداردهای لازم برخوردار بوده و مجوز فعالیت نیز داشته باشند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی