نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. خرداد 1395 - 11:21
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه 44 پزشک متخصص در مراکز درمان این شهرستان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: نبود پزشک متخصص گوش،حلق و بینی دغدغه مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید غفار شفایی امروز با اشاره به راه‌اندازی دو کلینیک تخصصی در راستای اجرای طرح تحول سلامت اظهار داشت: کلینیک‌ شماره یک واقع در ابتدای خیابان سپاه و کلینیک شماره دو در خیابان مذکور پارسی با تعرفه دولتی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: این کلینیک‌ها به صورت موقت جهت ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان بوده و جوابگوی نیاز نیست.

وی با بیان اینکه حجم مراجعات به این مراکز درمانی از زمان اجرای طرح تحول افزایش چشمگیری داشته است افزود: احداث کلینیک تخصصی دولتی در محوطه بیمارستان در حال اجرای عملیات است.

شفایی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 45 درصد عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌شود کلینیک تخصصی سال 96 به بهره‌برداری برسد.

این مسؤول از راه‌اندازی مجدد کلینیک دیابت در دهدشت خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل جدید کلینیک دیابت که مدتی تعطیل شده بود بازگشایی خواهد شد.

شفایی با بیان اینکه متخصص توانبخشی به مجموعه پزشکان مراکز درمانی شهرستان اضافه شده است گفت: در حال حاضر 44 پزشک متخصص در سیستم دولتی درمان شهرستان به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته شفایی به جز متخصص در رشته گوش،حلق و بینی در سایر رشته‌ها پزشک متخصص در شهرستان وجود دارد.

وی افزود: با همکاری معاونت درمان علوم پزشکی استان رایزنی‌هایی برای تأمین متخصص گوش،حلق و بینی از بهبهان انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی