نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1395 - 11:42
با گرم شدن هوا وکمبود امکانات ورزشی در شهرستان لنده موجب شده تا اکثر نوجوان و جوانان لنده ای برای شنا و آب تنی مجبور به شنا در رودخانه خروشان و بی رحم مارون باشند که همه ساله تعداد زیادی قربانی به خود می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یکی از مهمترین سوالاتی که در بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان همواره مطرح است تعیین متولی یا متولیان اصلی آن است.

به راستی چه کسی اوقات فراغت را در سطح جامعه برای جوانان سامان دهی می کند و چه کسی پاسخگوی مشکلات ناشی از عدم برنامه ریزی مسئولان شهرستان برای تبین و تشریح و برنامه ریزی درست اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این شهرستان است.

تعداد زیاد نوجوانان و جوانان و همچنین کمبود امکانات مناسب ورزشی در کمبود سالن های استاندار در این شهرستان باعث سردرگمی نوجوانان و جوانان و سوق دادن آنان به سمت شبکه های اجتماعی و رودخانه های خروشان موگرمون و مارون در روستاهای موگرمون و ایدنک شده است که متاسفانه همه ساله یکی دو تا جوان را در خود غرق می کنند.

دو سه سالی است که تنها استخر سرپوشیده شهدای لنده به دلیل مشکلات مالی و ضعف مدیران استانی در عدم التزام متولیان استخر به ضمانت های اجرایی محکم تعطیل و نوجوانان و جوانان لنده ای به جای که در استخر شنا کنند میهمان رودخانه بی رحم مارون می شوند که سالانه پدران و مادران زیادی را داغدار کرده است.

عدم توجه مسئولان شهرستانی به بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باعث شده است که سیل حضور آنان در شبکه های اجتماعی چندین برابرشود و همین نیز زنگ خطری جدی برای غرق شدن آنان در ای شبکه ها است.

به هرحال فصل تابستان و تعطیلی مدارس آغاز شده است و نوجوانان و جوانان این شهرستان انتظار دارند مسئولان این شهرستان نسبت به بازگشایی دوباره تنها استخرشنای شهرلنده اقدام کنند تا از غرق شدن جوانان این شهرستان در رودخانه ها جلوگیری شود.

شهرستان لنده دارای 22هزارنفر جمعیت می باشد و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

گزارش: سید اسماعیل میری

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی