نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. خرداد 1395 - 15:47
در تجمع مردم مزدک آقا شفیع مطرح شد
نماینده فعلی جلوی آسفالت «مزدک» یاسوج را گرفت
جمعی از مردم منطقه «مزدک آقا شفیع یاسوج» به دلیل عدم وجود آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه در جلوی محل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جمعی از مردم منطقه «مزدک آقا شفیع یاسوج» به دلیل عدم وجود آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه در جلوی محل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردند.

جمعی از مردم «منطقه مزدک آقا شفیع» یاسوج به دلیل آسفالت نکردن خیابان و کوچه‌های این منطقه جلوی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردند.

بنابر این گزارش مردم این منطقه بیان کردند؛ برخی روستاهای همجوار منطقه مزدک آقا شفیع آسفالت شدند، ولی ما آسفالت نداریم.

آنها بیان کردند: زیرسازی روستا با هزینه ۳۳۰ میلیون تومان صورت گرفته، آسفالت ندارد. پیمانکار متعهد است تا آمدن اعتبار برای آسفالت، ولی بنیاد مسکن اجازه فعالیت به پیمانکار نمی دهد.

برخی از مردم این منطقه این کار را به مسائل سیاسی ربط می‌دادند. اهالی این منطقه اضافه کردند: خیابان‌ها و کوچه‌ها آسفالت ندارند، در خانه‌ها به دلیل گرد و خاک زیاد غذا نمی‌توانیم پخت و پز کنیم و بخوریم و به لحاظ بهداشتی جان مردم منطقه در خطر هستند.

این مردم در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز بیان کردند: نماینده فعلی به دلیل مسائل سیاسی اجازه آسفالت به روستا مزدک را نداده است و بازرسی جلوی آسفالت را گرفته است.

نصیر رحیمی زاده پیمانکار گفت: آبان ۹۴ با ضمانت خواستار آسفالت روستا خود تا رسیدن اعتبارات به استان را داشتم ولی بازرس مهندس مرادی و نماینده فعلی موافقت نکردند.

وی گفت: نماینده فعلی قبل از انتخابات در خانه من نشست و قول آسفالت را داد ولی بعد از انتخابات جلوی آسفالت را گرفت.

ابراهیم فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام روستاها را آسفالت کردیم ولی عدم اعتبارات ۳ روستا مانده است. فرماندار باید اجازه آسفالت را به پیمانکار دهد.

وی گفت: مسائل سیاسی و کمبود اعتبارات در آسفالت نکردن برخی روستا دخیل بوده است.

IMG_9348IMG_9349

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی