نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. خرداد 1395 - 16:09
تعدادی از کارکنان با سابقه و متخصص امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از این اداره خروج کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، تعدادی از کارکنان با سابقه و متخصص امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از این اداره خروج کردند.

تعدادی از زنان امور بانوان و خانواده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلایلی از این اداره کنار رفتند. با پیگیری های خبرنگار کبنانیوز برخی از این بانوان در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کردند: برخوردهای نامناسب و رفتارهای تند مدیرکل این اداره یکی از عواملی است که موجبات نگرانی کارکنان زن امور بانوان و خانواده استانداری را فراهم کرده است.

بنابراین گزارش؛ برخی از کارکنان با سابقه و متخصص که در پست های کارشناسی و مدیریت امور بانوان مشغول به فعالیت بودند به دلیل رفتارهای تند و نامناسب به دیگر واحدها رفتند.

یکی از این بانوان که سالیان زیادی در حوزه بانوان و خانواده فعالیت داشته است به دلیل اجبار و رفتارهای نامناسب به واحد پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفته است که هیچ ربطی به حوزه تخصص او ندارد. و همچنین با بهره وری و کارایی کارکنان کاملا مغایرت دارد.

(…) یکی از کارکنان امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنانیوز اظهار کرد: متاسفانه کارشناس و کارمند خبره در استانداری کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی ندارد.

بر اساس این گزارش؛ برخی از این کارکنان معتقد هستند که با دعوت مهمان نمیتوان مسایل مربوط به امور خانواده و زنان را سروسامان داد. گرچه مخالف دعوت مهمانان کشوری جهت آشنایی با وضعیت استان نیستیم ولی این مهمانی‌ها هزینه‌هایی را هم در سال اقتصاد مقاومتی در پی داشت.

این گزارش تاکید می‌کند؛ که دلیل خروج کارکنان امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از این اداره عواملی از جمله رفتارهای نامناسب، برخوردهای دور از شأن کارکنان است.

به نظر می‌رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این مسائل هیچ اطلاعی ندارد و این سخن برخی از این بانوان بود.

فریبا رحمان‌پور مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در پاسخ به این ابهامات، اظهار کرد: این کارکنان نسبت به انجام وظیفه خود کوتاهی می‌کنند و دنبال پست معاونت هستند و به همین دلیل برخی از این حرف‌ها را می‌زنند.

رحمان‌پور بیان کرد: مدیر قبلی هیچ کاری انجام نمی‌داد و این‌ها به این رویه عادت کرده‌اند.

وی گفت: اولین باری که در امور بانوان به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتباراتی اختصاص داده شد در دوره مدیریتی من بود.

این در حالی است که به همه استان‌ها اعتباراتی در این حوزه اختصاص داده شد و گویا مدیرکل امور بانوان از این مسئله اطلاعی ندارد و از طرفی اعتراض بانوان این اداره قبل از اعلام نیاز پست معاونت بوده است همچنین مدیر سابق امور بانوان بر اساس ارزشیابی‌های صورت گرفته رتبه اول را کسب کرده بود.

امید می‌رود سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چاره‌ای برای رسیدگی به مشکلات بانوان با تجربه و متخصصی که این روزها گلایه مند هستند، بیندیشد.

«لازم به ذکر است حضور شهین دخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای استان کهگیلویه و بویراحمد در برداشت».

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی