نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. خرداد 1395 - 14:45
شهردار یاسوج با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز پارک چشمه نباتی از برخورد جدی شهرداری یاسوج با متعرضین به املاک و اراضی شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدعلی جاوید صبح امروز در بازدید از پارک چشمه نباتی یاسوج اظهار کرد: برخی از املاک مربوط به شهرداری یاسوج در منطقه چشمه نباتی توسط برخی همسایگان اطراف تعرض شده بود که بلافاصله برای جلوگیری و برخورد با متخلفان به همراه سایر همکاران در محل حضور یافتیم.

شهردار یاسوج با اشاره به مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی خیابان جمهوری به پارک چشمه نباتی گفت: برخی از مسیرهای عمومی خیابان جمهوری به پارک چشمه نباتی به دلیل تعرض همسایگان این پارک مسدود شده که به همین دلیل امروز به اتفاق حوزه املاک، اداره حقوقی، کارشناسان حوزه شهرسازی، شهرداری ناحیه یک، اداره اجرائیات شهرداری یاسوج و دبیر کمیسیون ماده 100 در محل موردنظر برای جلوگیری از تعرض بیشتر و برخورد با متخلفان از این پارک بازدید داشتیم.

وی با تأکید بر این که پرونده‌های این معارضان به کمیسیون ماده 100 جهت تخریب ارسال می‌شود، افزود: تخریب و حد تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز منطقه پارک چشمه نباتی افزایش مسیر دسترسی را در برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رأی تخریب ساخت و سازهای بدون پروانه و غیرمجاز پارک چشمه نباتی صادر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات لازم نسبت به محصور کردن این پارک انجام خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی