نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. خرداد 1395 - 14:47
مدیر آبفار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
برخورداری 72 درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب
مدیر آبفار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به صعب‌العبور بودن برخی مناطق استان گفت: 72 درصد از روستاهای این استان از نعمت آب شرب برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ‌فیض‌الله پاسره صرفه‌جویی و حراست از منابع آب را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی اقدامات خوبی زمینه گندزدایی آب در روستاهای استان انجام داده است.

وی با بیان این‌که آب و فاضلاب روستایی استان با تلاش شبانه‌روزی و در بدترین شرایط آب سالم را به دورترین نقاط استان برده، گفت: در حال حاضر 72 درصد از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از آب سالم برخوردار هستند.

مدیر آبفار عنوان کرد: بسیاری از روستاهای استان به سیستم گندزدایی تجهیز شدند که امیدواریم در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز این روستاها افزایش پیدا کنند.

این مسؤول تصریح کرد: استفاده از آب سالم حق همه روستاییان استان است که آب و فاضلاب روستایی با اجرای طرح‌ها و توسعه خطوط و اجرای شیوه‌های نوین این امر محقق خواهد شد.

پاسره با اشاره به روستاهای برخوردار از آب سالم در استان تصریح کرد: 1400 روستا در استان از آب سالم بهره‌مند هستند.

مدیر آبفار کهگیلویه و بویراحمد، رفع عیوب و مشکلات در خطوط انتقال آب،‌ نظارت بر شبکه‌های آبرسانی و ترمیم لوله‌های فرسوده و توسعه خطوط و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی بیان کرد: صعب‌العبور بودن و پراکندگی روستاهای استان از مهم‌ترین عوامل کاهش سرعت آب‌رسانی به این مناطق است که در این زمینه روستاییان باید همکاری لازم را داشته باشند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی