نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1395 - 15:11
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 4 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ سعید بالش‌زر صبح امروز در نشست خبری دبیر و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه به رشد 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته اشاره کرد و افزود:در همین راستا یک هزار و 900 نفر دستگیر شدند که دستگیرشدگان مواد مخدر 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمدگفت: سال گذشته 4 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر با همکاری دستگاه قضایی و اداره اطلاعات استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده از اولویت‌های نیروی انتظامی است و در همین خصوص هم اقدامات خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: 63 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 262 دستگاه خودروی حمل مواد نیز توقیف شد.

بالش زر با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر در سال 95 گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 544 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و 460 نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سالجاری

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به جمعیت شهرهای یاسوج، گچساران و کهگیلویه آلوده‌ترین مناطق استان هستند، تصریح کرد: در سال جاری 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 62 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با سوادگران مرگ طی دو سال گذشته، 8 مورد درگیری مسلحانه داشته که در این درگیری‌ها 4 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند، همچنین چندین قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شد.

عضو کمیته درمان و حمایت اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این نشست اظهار کرد: سال گذشته 16 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که دو نفر زن و 14 نفر مرد بودند.

عین‌الله دهراب‌پور با اشاره به همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: 73 مرکز در استان وجود دارد که از این تعداد 44 مرکز درمان سوء مصرف مواد با دارو، 23 مرکز اقامتی و کمپ، سه مرکز بیماری‌های روانی و سه مرکز DIC در استان وجود دارد.

وی با اشاره به نظارت دانشگاه و بهزیستی بر مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: 3 مرکز ترک اعتیاد به دلیل عدم ارائه خدمات مطلوب به صورت دائم تعطیل شد و سه مرکز نیز نیمه تعطیل شد.

این مسؤول افزود: مراکز اقامتی و کمپ‌های ترک اعتیاد 200 مورد تذکر شفاهی، 35 مورد تذکر کتبی و 27 مورد کسر سهمیه دارو از 10 تا 50 درصد و از یک تا سه ماه داشتند.

صبح زاگرس

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی