نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1395 - 13:24
رئیس کل گمرک ایران و معاون وزیر اقتصاد و دارایی در حکمی سکان مدیریت صادرات ایران را در این سازمان به نخبه کهگیلویه وبویراحمدی واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس کل گمرک ایران و معاون وزیر اقتصاد و دارایی  در حکمی سکان مدیریت صادرات ایران را در این سازمان به نخبه کهگیلویه وبویراحمدی واگذار کرد.

 

مسعود کرباسیان خطاب به عبدالرضا غلامی نوشت؛

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر صادرات منصوب می‌شوید.

درادامه این حکم آمده است: انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال تمام مساعی خود را با استفاده از توان تخصصی همکاران وکارشناسان بمنظور انجام وظایف قانونی جهت صدور دستور العمل ها وبخشنامه های ارشادی ،اعلام پاسخ استفساریه ها درجهت راهنمایی گمرکات اجرایی ،حل مشکلات تخصصی آنها در زمینه های صادرات قطعی ،صذئرموقت ،کالاهای همراه مسافرین خروجی وهرگونه مقررات درارتباط با صادرات ونیز ابلاغ مصوبات مراجع ذیصلاح به مناطق گمرکی وگمرکات اجرایی ،همچنین ابلاغ نرخ های صادراتی مصوبه کمسیون نرخ گذاری به گمرکات کشور ،ابلاغ موافقت نامه های موردی ومربوطه ،اجرای موادقانونی مربوط به روش استردادحقوق ورودی وسایرهزینه های گمرکی و امکانات سازمانی لازم را برای تحقق ارتقاء بهبود فضای کسب و کار و سلامت اداری با حفظ اصول قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید بکار گیرید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم . ”

غلامی از فرزندان کهگیلویه وبویراحمدی می‌باشد.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی