نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. خرداد 1395 - 21:40
امام جمعه مارگون گفت: امام جمعه زبان گویای مردم است و باید مشکلات آنها را در خطبه‌های نماز جمعه بیان کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، امام جمعه مارگون گفت: امام جمعه زبان گویای مردم است و باید مشکلات آنها را در خطبه‌های نماز جمعه بیان کند.

 

حجت‌الاسلام رحم‌اله خواجه‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه مارگون با اشاره به انتقاد اخیر خود از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر انتقاد من مغرضانه بود در واقع گستاخی محضر امام زمان(عج) است، اما انتقاد دلسوزانه حق مردم و در واقع تریبون نماز جمعه زبان گویای مردم است.

 

حجت‌الاسلام خواجه‌پور تصریح کرد: بیان مطالبات مردم و اشکالات و توصیه به ادارات دستگاه‌های دولتی وظیفه امام جمعه است.

وی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش باید در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشد، بیان کرد: دستگاه قضایی این مسئله را پیگیری و اگر مدیرکل آموزش و پرورش در این خصوص مستنداتی هم دارد، ارائه دهد و آن را در رسانه‌ها منتشر کند.

 

امام جمعه مارگون با بیان اینکه از حق شخصی خود می‌گذرم، افزود: مدیرکل آموزش و پرورش به جایگاه روحانیت و امام جمعه توهین کرده که به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیم و پای حرفم تا آخر می‌ایستم.

 

حجت‌الاسلام خواجه‌پور ادامه داد: بیش از پنج ماه است که برادرم را ندیده‌ام و صدای ایشان را نشنیده‌ام و خبری از وضعیت کارش هم ندارم و آقای مدیرکل که این حرف را زده باید پاسخگو باشد، چرا که آبروی مومنی را بردن بسیار سخت است.

 

وی تاکید کرد: جایگاه نماز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم کسی آن را مخدوش کند. اگر بنده خواسته غیرقانونی داشته ام لازم است که شورای سیاست‌گذاری با من برخورد کند.

امام جمعه مارگون گفت: آنچه که من بیان کردم گزاراشات مردمی بود و هیچ قصد تخریبی نداشتم.

کبنا

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی