نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. خرداد 1395 - 12:15
فرناز، دختر بچه سه ساله باشتی را به علت عقرب گزیدگی اعضای خانواده اش به مرکز درمانی شهرستان باشت می رسانند که ساعتی بعد به بیمارستان گچساران (بام نفت ایران) اعزام می شود اما چشمهای کوچک فرناز برای همیشه از جهان بسته شد و شاید تاکنون تن نحیفش زیر خروارها خاک باشد شاید هم تا ساعتی دیگر در آغوش خاک آرام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اعضای خانواده اش در گفتگو با رسانه ها گفته اند که سرم ضد عقرب گزیدگی در مرکز درمانی باشت وجود نداشت اما مدیر این مرکز بعدها جوابیه داد و گفت که به تعداد زیادی سرم پادزهر مارگزیدگی و عقرب گزیدگی در این مرکز موجود است حالا سوال اینجاست که اگر موجود است، چرا فرناز مرد؟
فرناز مرد؛ حادثه ای درناکتر از کشیدن بخیه از چانه کودک اصفهانی. فرناز مرد اما نه کک وزیر گزید نه رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان از زیر کولر شاسی بلند اجاره ای اش خارج شد تا اظهار نظری کند.
فرناز مرد، فرناز بیچاره در قرن 21 به علت عقرب گزیدگی مرد. بیچاره فرناز کوچولو، شاید اگر کسی درباره فرناز حرفی بزند محکوم به مخالفت با دولت و طرح تحول سلامت شود.
فرناز مرد...
به جرات می گویم که اگر این مرگ در یک کشور توسعه یافته بود امروز از بالا تا پایین ترین سطح وزارت بهداشت همه استعفا کرده بودند.
فرناز سرطان نداشت، فرناز بیماری صعب العلاج نداشت، فرناز فقط به علت عقرب گزیدگی مرد.
آقای وزیر این خبر را شنیدید استعفا دهید. در دوران وزارت پر طمطراق شما کودکی به علت عقرب گزیدگی می میرد.

/امید مردم

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی