نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. تير 1395 - 12:48
رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هاکی، از مهرماه سال جاری به‌عنوان درس تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تدریس خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهلا گشتاسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هاکی از ورزش‌های با بنیه و ریشه‌دار در کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزش هاکی مدتی در استان راکد مانده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر این ورزش جانی تازه گرفته و رو به پیشرفت است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت توسعه این ورزش در استان، برگزاری کلاس‌های مربیگری بعد از 15 سال، کلاس داوری درجه سه با حضور مدرسان بین‌المللی و اعزام تیم‌های هاکی به لیگ برتر در دو بخش آقایان و بانوان را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده این هیأت عنوان کرد.

این مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر سه نفر دعوت شده به تیم ملی هاکی داریم، گفت: در صورت فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌های لازم در هر دو بخش قهرمان کشوری خواهیم داشت.

سرپرست تیم ملی هاکی بانوان کشور ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش استان و دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری، گفت: با تلاش‌های انجام شده هاکی از مهرماه سال جاری به عنوان درس تخصصی در دروس دانشگاه آزاد اسلامی گنجانده خواهد شد.

وی بر تعامل با فدراسیون و رؤسای دیگر هیأت‌ها تاکید کرد و گفت: ارتباط و تعامل با فدراسیون و هیات‌ها می‌تواند در رفع برخی مشکلات موثر باشد.

گشتاسبی با بیان اینکه باید حمایت و توجه بیشتری به هیأت‌های فعال صورت گیرد، گفت: هاکی یکی از ورزش‌های فعال استان است که نیازمند توجه ویژه مسؤولان به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان است.

وی کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت تمرین ورزشکاران این رشته را مهم‌ترین مشکل هیأت هاکی بیان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مسؤولان استانی و ورزشی بتوانیم این مشکل را رفع کرده و گامی موثر جهت توسعه ورزش استان برداریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی