نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1395 - 19:42
طی یک نزاع دسته جمعی که شب گذشته در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا بوقوع پیوست گروهی از جوانان سی سخت و افرادی از روستای توتنده به شهر وارده شده بودند به شدت همدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، طی یک نزاع دسته جمعی که شب گذشته در شهر سی سخت بوقوع پیوست گروهی از جوانان سی سخت و افرادی که از روستای توتنده به شهر وارده شده بودند به شدت همدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

به گفته شاهدان این ماجرا در ابتدای این درگیری که رفته رفته به یک نزاع تمام عیار تبدیل شد تعداد زیادی از افراد حاضر در صحنه بعد از مشاهده این درگیری اقدام به تماس با ماموران نیروی انتظامی و کلانتری کردند اما هیچ خبری از ورود ماموران برای پایان دادن به درگیری نشد.

 

در این نزاع ضاربان فراری که با خود قمه و زنجیر به همراه داشتند بعد از ادامه بگو و مگوی مختصر به سمت طرف مقابل خود حمله ور شده که با واکنش جوانانی از سی سخت مواجه و مجبور به فرار از صحنه درگیری شدند.

 

در فضای ملتهب حاکم بر این نزاع و حضور افراد حاضر در درگیری که بیش از حدود 20 دقیقه ای به طول انجامید طی تماسهای متعدد شهروندان با ماموران نیروی انتظامی درخواست کمک برای پایان بخشی به درگیری شد که متاسفانه در زمان درگیری و حضور هر دو گروه هیچ یک از ماموران کلانتری به محل درگیری حاضر نشدند.

 

 در این شرایط و بعد از چندین ضربه قمه و زنجیر توسط ضربان فراری که از روستای توتنده خود را به سی سخت رسانیده بودند افراد خاطی از محل نزاع فرار کردند و با پایان بخشی نزاع و بعد از اینکه حدود 25 دقیقه از نزاع می گذشت نیروهای کلانتری خود را به صحنه نزاع رسانیدند که این امر سبب نگرانی شدید اهالی که دچار رعب و وحشت شده بودند را به همراه داشت.

سی سخت مرکز شهرستان دنا در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

عکس خبر تزئینی است.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی