نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1395 - 20:11
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از غرق شدن یک جوان 24 ساله در رودخانه خرسان زیلایی در شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: جسد این جوان که در رودخانه خروشان خرسان غرق شده بود، پس از دو روز توسط غواصان آتش نشانی یاسوج پیدا شد.

وی بیان کرد: این جوان که اهل منطقه ی زیلایی است، ۲۱ تیرماه در رودخانه خرسان غرق شده بود که جسدش توسط تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج پس از ساعتها تلاش ساعت ۱۶ چهارشنبه، 23 تیرماه پیدا شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: در روز ۲۱ تیرماه امسال جوانی ۲4 ساله از اهالی سرقلعه زیلایی در رود خانه خروشان خرسان غرق می‌شود که تلاشهای زیادی برای پیدا کردن جسد صورت گرفت و تیمی از امداد و نجات و غواصی هلال‌احمر استان و هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شد تا جسد جوان زیلایی را در رود خرسان پیدا کنند.

رستمی تصریح کرد: اما متاسفانه تلاش‌ها برای پیدا کردن این جسد بی نتیجه بود تا اینکه تیمی از آتش‌نشانی یاسوج که شامل سه غواص بودند روز ۲2 تیرماه به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از تلاش بی‌وقفه، آتش‌نشانان شهر یاسوج موفق شدند جسد جوان را با همکاری اهالی منطقه ساعت ۱۶ دیروز، چهارشنبه، ۲۳ تیرماه پیدا کرده و تحویل خانواده اش دهند.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
خبرنگار: 65001
انتهاي پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی