نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. تير 1395 - 11:29
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و مسئولان خواسته‌های مردم را در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی مطالبه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران و مسئولان خواسته‌های مردم را در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی مطالبه شود.
فتاح محمدی صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی این استان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات است و بدون شک باید موانع بر سر راه این مقوله برداشته شود تا از این راستا اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: تعارضات اجتماعی از جمله عواملی است که بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان ما است.

وی در ادامه اظهارات خود به اهمیت خرید کالای ایرانی اشاره و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی مجاهدت است و قطعاً هر چه قدر کالای ایرانی دارای کیفیت داشته باشد نقش مهمتری در بازارها ایفا می‌کند.

وی افزود: باید خرید کالای ایران در سطح جامعه ما فرهنگ سازی شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سفر آینده رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور و دولتمردان در استان‌ها از دموکراسی دینی سرچشمه می‌گیرد و از طرفی استقبال مردم از سفر هیأت دولت نشان از نگاه مردم به حاکمیت است.

وی افزود: بدون شک استقبال مردم نشان دهنده رضایت مردم از نظام و حاکمیت است و همچنین در مشروعیت و مقبولیت نظام می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مسئول در ادامه گفت: مردم را برای حضور در سفر هیأت دولت تشویق و ترغیب کنیم.

وی با اشاره به مطالبات مردم از هیأت دولت، گفت: مدیران و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست درخواسته‌های مردم را به خوبی از هیأت دولت مطالبه کنند.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی