نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. تير 1395 - 11:36
جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور ۸۰ نفر از اعضای این فراکسیون برگزار شد و اعضای هیئت‌رئیسه دائم این فراکسیون در این جلسه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدعلی وکیلی با اعلام این خبر گفت:‌ در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید که عصر امروز در مجلس برگزار شد ابتدا گزارش عملکرد هیئت‌رئیسه موقت فراکسیون امید ارائه شد، شورای مرکزی فراکسیون موظف به ارائه برنامه یک‌ساله شد و درنهایت هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون انتخاب شدند.

وی افزود:‌ در این جلسه محمدرضا عارف با اجماع اعضای فراکسیون به‌عنوان رئیس فراکسیون امید انتخاب شد و به ترتیب عبدالکریم حسین زاده، فاطمه سعیدی، محمدرضا تابش، مسعود پزشکیان، بهرام پارسایی، محمد فیضی،‌ مصطفی کواکبیان و محمود صادقی به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون انتخاب شدند.

به گفته وکیلی، ارکان هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون امید در اولین جلسه هیئت‌رئیسه فراکسیون انتخاب خواهند شد.

وی هم‌چنین یادآور شد: از بین اعضای هیئت‌رئیسه موقت فراکسیون امید من به خاطر حضورم در هیئت‌رئیسه مجلس، آقای تاجگردون به خاطر مشغله‌شان در ریاست کمیسیون برنامه‌وبودجه و آقای حضرتی در انتخابات هیئت‌رئیسه دائم فراکسیون حضور پیدا نکردیم.

بر اساس این گزارش، مازنی، تاجگردون،‌ تابش، حضرتی،‌ صادقی، کواکبیان و وکیلی و نوبخت در ۲۸ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه موقت فراکسیون امید انتخاب شده بودند./ایسنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا