نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1395 - 11:16
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در مهار آتش‌سوزی‌های اخیر گفت: عدم همکاری برخی دستگاه‌ها به نحوی بود که حتی پاسخگوی تلفن منابع طبیعی هم نبودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهرداد کرمی در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال از عملکرد برخی دستگاه‌های استان در مقابله و مهار آتش‌سوزی‌های چند روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص مرکز استان انتقاد کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌ها در این بحران پای کار نبودند و برای مهار آتش‌سوری با منابع طبیعی همکاری نکردند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر ادارات و دستگاه‌ها پای کار بودند و در مهار این بحران در کنار منابع طبیعی و محیط زیست قرار داشتند شاهد این حجم گسترده‌ آتش‌سوزی در عرصه‌ها و منابع طبیعی استان نبودیم.

وی در ادامه عنوان کرد: عدم همکاری برخی دستگاه‌های استانی به نحوی بود که حتی پاسخگوی تلفن منابع طبیعی نبودند.

این مسؤول قضایی از عملکرد رسانه‌های استان در پوشش خبرهای آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌ها و مراتع استان قدردانی کرد و گفت: نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی بحران آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها می‌ستایم چرا که اگر اطلاع‌رسانی به موقع آنان نبود برخی از دستگاه‌هایی که در این حوادث همکاری کردند هم پای کار نبودند.

کرمی اضافه کرد: برخی از مدیران از عملکرد رسانه‌های در آتش‌سوزی‌های اخیر انتقاد می‌کنند که این انتقادها را نمی‌پذیریم و از عملکرد رسانه‌ها نیز قدردانی می‌کنم.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی