نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1395 - 11:19
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از هزینه‌کرد بودجه عمرانی دستگاه‌ها به بودجه جاری انتقاد کرد و گفت: برخی از دستگاه‌های استان به صورت غیرقانونی نیرو جذب کردند و پول عمرانی را صرف این نیروها می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید حسین کاظمی در شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال با بیان اینکه به گفته متولیان منابع طبیعی و محیط زیست عمده دلیل افزایش آتش‌سوزی‌های اخیر کمبود منابع و امکانات برای مقابله با این بحران است، گفت: سوالی که از مدیران استان دارم این است که چرا پول عمرانی که باید صرف کارهای عمرانی شود برای حقوق جاری کارکنان دستگاه‌ها هزینه می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از دستگاه‎‌ها به صورت غیرقانونی اقدام به جذب نیروی انسانی کردند، افزود: به همین دلیل است که دستگاه‌ها در پرداخت حقوق کارکنان خود به مشکل خوردند و بودجه عمرانی را در این زمینه هزینه می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر دستگاه‌ها بودجه عمرانی خود را در جای خود هزینه کنند دیگر با مشکلی مواجه نیستیم اما هزینه‌کرد آن در جای دیگری موجب ایجاد این مشکلات شده است.

کاظمی خواستار ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به استخدام‌های غیرقانونی ادارات شد و افزود: لازم است دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در این خصوص ورود پیدا کنند.

کاظمی عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی 300 نفر از پرسنل خود را به صورت غیرقانونی جذب کرده و حقوق آنها را از اعتبارات که باید صرف امور عمرانی شود، پرداخت می‌کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حتی برخی از قرق‌بانان به صورت غیرقانونی جذب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به صورت کامل نحوه هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی را رصد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم اعتبارات عمرانی برای پرداخت حقوق افرادی که به صورت غیرقانونی جذب شدند، هزینه شود.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی