نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1395 - 11:34
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید طیب بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد؛
وزارت خارجه باید خود را مکلف به دفاع از مردم کشمیر بداند
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید طیب با بیان اینکه: از کشور ها و سازمان های به ظاهر اسلامی نباید انتظار موضع گیری در مورد کشمیر را داشت، گفت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی باید خود را مکلف به دفاع از مردم کشمیر بداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی دلبند با اشاره به اینکه استعمار خبیث هرکجا که ورود کرده و آن جا را استعمار کرده پس از خروج، بذر فتنه و اختلاف را در آن جا کاشته است، تصریح کرد: متاسفانه مردم منطقه جامو و کشمیر قربانی اختلافات هند و پاکستان که هردو از مستعمرات انگلیس بودند، شده اند.

وی تاکید کرد: مردم کشمیر از ارادتمندان به انقلاب اسلامی و امام و رهبری هستند، و جمهوری اسلامی را تنها ملجأ و پناهگاه خود می دانند.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید طیب با بیان اینکه: از کشورها و سازمان های به ظاهر اسلامی نباید انتظار موضع گیری در مورد کشمیر را داشت، افزود: وزارت خارجه جمهوری اسلامی باید خود را مکلف به دفاع از مردم کشمیر بداند.

دلبند سکوت و انفعال وزیر خارجه ایران را بدون توجیه منطقی دانست و اظهار کرد: پیگیری فعال و مؤثر حوادثی مثل کشمیر، نیجریه، یمن، بحرین، پاراچنار، میانمار و دیگر نقاط جهان هم وظیفه شرعی و اخلاقی وهم وظیفه قانونی دستگاه دیپلماسی کشور است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نباید صرفا به پوشش خبری و تحلیل مسئله اکتفا نماید، بلکه باید در قبال این مسئله دیپلماسی فعال داشته باشد.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید طیب تاکید کرد: با توجه به روابط مهم دوستانه و تجاری ایران در کشورهای هندوستان و پاکستان، ایران باید نقش تأثیرگذاری داشته باشد و با رایزنی، گفت و گو و اتخاذ تدابیر مناسب از بروز بحران بیشتر در کشمیر جلوگیری کند./بسیج دانشجویی

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی