نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1395 - 13:03
معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در سفر هیأت دولت
رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی گفت:برنجکاران پایین دست پل قلعه رئیسی به روستای شوتاور از آب فاضلاب برای آبیاری زمین کشاورزی استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پرویز یزدان‌پناه صبح امروز در جمع خبرنگاران به خدمات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان چشمگیر بوده و دولت برای ارتقای سلامت مردم اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همزمان با سفر هیأت دولت به استان چندین طرح در حوزه بهداشت و درمان به بهره‌‌برداری می‌رسد که راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این بخش با اعتبار 20 میلیارد تومانی به بهر‌ه‌برداری می‌رسد، گفت: یک سوم از بیماران استان که به شهرهای همجوار خصوصاً شهر شیراز اعزام می‌شدند برای دریافت خدمات آنژیوگرافی و جراحی قلب بود که با راه‌اندازی این بخش بیماران در خود استان خدمات را دریافت می‌کنند.

این مسؤول در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت خبر داد و افزود: راه‌اندازی بخش ام.آر.آی و بهره‌برداری از دستگاه زباله‌سوز از دیگر طرح‌های بیمارستان شهر دهدشت است که با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال و نصب دستگاه امحای زباله از پروژه‌های افتتاحی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سفر آتی هیأت دولت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های افتتاحی در بیمارستان شهید رجایی گچساران اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از دستگاه ماموگرافی گچساران مهم‌ترین طرح افتتاحی شهرستان در سفر هیأت دولت است.

وی در پایان با بیان اینکه دو بیمارستان سینا و 96 تختخوابی گچساران تکمیل شده و در حال خرید تجهیزات این بیمارستان‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: این بیمارستان‌‌ها مهر ماه جاری به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی