نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مرداد 1395 - 13:41
در یک اقدام عجیب یکی از دستگاههای دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد 4 نفر از مدیران خود را به بهانه کوهنوردی به سفر خارج از کشور می‌فرستد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، 4 نفر از مدیران یکی از نهادهای دولتی در استان و در قالب تیم کوهنوردی قرار است به کشور گرجستان اعزام شوند.

این در حالی است که ایران خود یکی از کشورهایی است که مقصد تیم‌ها و کوهنوردان مختلف دنیا است و سالانه بسیاری از افراد برای صعود و فتح کوههای نظیر دماوند و دنا به ایران و حتی به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند.

با توجه به اینکه امسال از سوی رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی نامیده شده مشخص نیست چرا بودجه بیت‌المال در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد باید صرف هزینه تفریح مدیرانی شود که احتمالاً از فیش های حقوقی بالایی نیز برخوردار هستند.

باید پرسید که اگر واقعا این مدیران به دنبال ورزش و تندرستی هستند (که در بودجه هر دستگاه دولتی سهم ورزش کارکنان آمده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت) چرا همین استان و یا نهایتا تهران و دماوند را برای برنامه کوهنوردی خود انتخاب نکرده‌اند؟ و آیا کارمندان عادی نیز در زمره این گونه سفرها می‌توانند باشند یا این گونه سفرها مختص مدیران است؟!

از سوی دیگر با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور به استان و اینکه اکثر دستگاههای دولتی و حتی مردم عادی در آماده باش برای این سفر هستند، چرا مدیران این دستگاه دولتی می‌خواهند به سفر خارج از کشور بروند؟

مشخص نیست استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این سفر هست یا نه ولی انتظاری که از استاندار و مجموعه مدیریتی وی می‌رود این است که سریعاً جلوی این گونه هزینه ها و ریخت و پاش های دولتی را گرفته و تذکری جدی به این مدیران نیز داده شود./سایت استان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی