نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1395 - 13:01
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 273 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، جهانبخش ایزدپور با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود:زمین چمن روستای گندی خوری در روز پنچشنبه با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: با توجه به اعتبار 14 میلیارد تومانی برای 29 پروژه در شهرستان های بویراحمد و دنا که از مجموع 29 پروژه 4پروژه به بهره برداری رسیده است در چند ماه آینده اکثریت این 29 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

ایزدپور ابراز داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال برنامه های مسابقات ورزشی، مسابقات لیگ، پیاده روی های همگانی در تمام شهرستانها برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی روستایی عشایری در همه رشته ها، تقدیر از هیئت های ورزشی فعال، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهداو پیشکسوتان، غبار روبی شهدا،صعود کوهنوردان شهرستان بویراحمد، دنا و کهگیلویه به ارتفاعات دنا، برگزاری مسابقات هندبال، تکواندو و دیگر رشته های ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی گفت:در دولت تدبیر و امید استان به امتیازات و رتبه های خوبی دست حاصل کردیم که نشان دهنده نگاه ویژه وزیر ورزش و مسئولان استان است.

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی