نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آبان 1395 - 9:06
حاشیه های داغ تسخیر لانه شیطانی تا لبخند شیطان:
فریاد "مرگ بر فتنه گر" دانشجویان در دانشگاه آزاد یاسوج
جلسه دانشجویی «تسخیر لانه شیطانی تا لبخند شیطان» در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، جلسه دانشجویی «تسخیر لانه شیطانی تا لبخند شیطان» با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با همکاری بسیج دانشجویی  این دانشگاه برگزار شد.

 

در این جلسه بعد از سخنان وزیر ارشاد دولت دهم در مورد روز 13 آبان دانشجویان یکی یکی سوالات خود را مطرح کردند که در ادامه مشروح این سوالات و پاسخ ها را می خوانید.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد با عنوان اینکه قریب به یکسال است که هیچ جلسه سیاسی و فرهنگی در این دانشگاه برگزار نشده است و مسببان آن باید پاسخ بدهند.

 

یکی از این دانشجویان صحبت خود را با تبریک سالروز تولد کوروش کبیر و میرحسین موسوی آغاز کرد که دانشجویان با صدای بلند در پاسخ به او شعار «مرگ بر فتنه گر» به صورت مکرر دادند.

 

این دانشجو در ادامه صحبت های خود با نام بردن از رئیس جمهور سابق  محمود احمدی نژاد، مدعی شد که او فتنه گر است نه میرحسین موسوی .

 

این دانشجو همچنین انتقادهایی  نیز به آیت الله مصباح یزدی کرد.

 

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ دانشجوی دیگری در پاسخ به صحبت های دانشجویی که در مورد موسوی و مصباح صحبت میکردگفت: شما که دم از ولایتمداری می زنی، رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز نظام اعلام کردند و چرا شما نمی پذیرید و مرتب از سران فتنه «خاتمی» و «میرحسین» نام می برید.

 

این دانشجو با اشاره به نام بردن از کوروش کبیر در این جلسه، بیان کرد: ۷ آبان بزرگداشت کوروش کبیر نامگذاری شده است و در همین روز آزاد سازی برخی از یهودی ها است که در این روز باید شک کرد.

 

دانشجوی دیگری در مورداینکه هویت دشمن تغییر نکرده برخی هویت شان اکنون معلوم شده است، اظهار کرد: دشمن همان دشمن است، اما برخی که از قبل دل در گرو دشمن داشتند، اکنون هویتشان مشخص شده است.

 

دانشجوی دیگری در مورد حمایت از امسال اقتصادی و اعمال دولت روحانی و مذاکرات صحبت کرد.

 

و دانشجوی دیگری هم با نام بردن از خاتمی باعث اختشاش و شعار دادن مرگ بر فتنه گر شد.

 

در اخر هم دانشجویانی که علیه دولت احمدی نژاد و مصباح یزدی و در حمایت از کوروش و میر حسین و خاتمی حرف زدند جلسه را ترک کردند و نماندند که پاسخ سوالات خود را را بشنوند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی