نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آبان 1395 - 13:32
وی به فعالیت های طاهره آذر پیوند قهرمان جودوی استان و کشور اشاره کرد و گفت: برای وی 40 میلیون تومان هزینه شد و سامان پاکباز نیز 200 سکه بهار آزادی از وزارت ورزش دریافت کرد و 27 میلیون تومان نیز از طریق این اداره کل به وی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص ابهام درباره ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج گفت: این ورزشگاه به نام ورزشگاه آزادی است.

ایزدپور در پاسخ به این سوال که صندلی های ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج بر اثر سرما و گرما فرسوده می شوند، چه اقدامی برای جلوگیری از این امر انجام داده اید گفت: نگهداری ورزشگاه به مراتب سخت تر از احداث آن است و جهت نگهداری تجهیزات ورزشگاه با شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش هماهنگ شده است که کاورهایی برای نگهداری صندلی ها در ورزشگاه تهیه شود.

وی در خصوص اردوی تیم های دیگر در ورزشگاه آزادی یاسوج گفت: در این خصوص هماهنگی هایی با فدراسیون فوتبال انجام شده است جهت دعوت از تیم هایی انجام شده است.

ایزدپور گفت: با چند تیم لیگ دسته یک و دسته دو صحبت شده است که اردوهایشان را در این ورزشگاه برگزار کنند تا فوتبالیست های استان نیز بتوانند از آنها استفاده کنند و مهارت های بیشتری را کسب کنند و آموزش ببینند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: هزینه این اردوها زیاد است و باید با کمترین هزینه از بیشترین ظرفیت ها استفاده کنیم.

ایزدپور در خصوص طرح استعداد یابی که در بدو ورودش به اداره ورزش استان مطرح کرده بود گفت: برای اولین بار در کشور پایگاه قهرمانی با اعتبار 220 میلیون تومان را در آینده راه اندازی می کنیم تمام نیرو ها در شهرستان ها را موظف کرده ایم پایگاه های قهرمانی را راه اندازی کنند و استعداد یابی در رشته های ورزشی مختلف را انجام دهند.

وی در خصوص هتل ورزش ساختمانی که گوشه ورزشگاه 15 هزار نفره یاسوج خاک می خورد، گفت: این ساختمان در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل شدن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد وزارت ورزش قول یک میلیارد تومان داده است که در صورت تخصیص دوباره عملیات آن آغاز می شود.

ایزدپور در خصوص نارضایتی ورزشکاران مدال آور استانی و کشوری از حمایت این اداره کل گفت: تمام ورزشکارانی که رتبه دارند چه کشوری و چه استانی و جهانی مورد حمایت این اداره کل با هزینه های بسیار سنگین هستند طبق قانون اداره ورزش و جوانان نمی تواند مستقیما به ورزشکار پول بدهد اما از راه های خاص و قانونی به این ورزشکاران کمک شده است.

وی به فعالیت های طاهره آذر پیوند قهرمان جودوی استان و کشور اشاره کرد و گفت: برای وی 40 میلیون تومان هزینه شد و سامان پاکباز نیز 200 سکه بهار آزادی از وزارت ورزش دریافت کرد و 27 میلیون تومان نیز از طریق این اداره کل به وی پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد درحالی از پرداخت هزینه های ورزشکاران استان و پاداش چند میلیونی و حمایت از آنها خبر داده است که این ورزشکاران در مصاحبه های مختلف با رسانه ها اعلام می کنند اداره کل ورزش و جوانان استان از هرگونه حمایت مالی و معنوی نسبت به آنها دریغ می کند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی