نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1395 - 16:20
المپیاد ورزشی دانش آموزان شهر یاسوج با حضور رئیس هئیت همگانی استان و شهرستان بویراحمد در یکی از مدارس این شهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، این مراسم در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید افتخاری یاسوج با حضور رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان ، رییس هییت همگانی شهرستان بویراحمد، والدین دانش آموزان و مربیان این مدرسه برگزار شد.

 

رئیس هئیت ورزشهای همگانی استان در ادامه این آئین ضمن تحویل پرچم المپیاد به تشریح  نقش ورزش و ورزش همگانی و فواید آن در زندگی رومزه پرداخت و خواهان توجه بیشتر به امر ورزش در سلامتی افراد جامعه شد.

رئیس هئیت ورزشهای همگانی استان در ادامه گفت: وظیفه والدین به ویژه مادران است که فرزندان خود را به ورزش تشویق نمایند.

رهامی هدف از برگزاری این المپیاد را ، مشارکت دانش آموزان در توسعه ورزش ؛ گسترش اخلاق ورزشی ؛ ایجاد نشاط و ارتقا روحیه دانش اموزان و توسعه و ارتقاء آمادگی جسمانی دانش آموزان ذکر کرد.

وی در پایان بیان داشت : این هییت با همکاری تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش طرح همیار ورزش را در مدارس ابتدایی به زودی اجرا خواهد کرد.

در این المپیاد مسابقاتی در رشته های طناب کشی ؛ طناب زنی ؛ اسکیت ؛ الختر و هنرهای فردی در بین دانش آموزان برگزار گردید که در پایان از طرف هییت همگانی  به سی نفر از شرکت کنندگان هدایایی از قبیل کارت هدیه ؛ چتر و طناب اهدا گردید.

 

انتهای پیام/س

دیدگاه‌ها

چرا دروغ میگید من خودم تو جلسه بودم به هیچ کس هدیه ندادید.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی