نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1395 - 20:10
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان بازی گفت: زمینی ناهموارتر از تختی یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نداریم.

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان دیدار تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خصوص نتیجه مساوی بازی در یاسوج گفت: بی‌هدف و بی‌جهت به فوتبال گچساران نیامده بودم چون می‌دانستم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران از نظر استعدادهای فوتبالی غنی و دارای بهترین استعدادها در این رشته ورزشی است.

 

وی با نام بردن از چند بازیکن فوتبال گچساران در بهترین حالت از فوتبال ایران عنوان کرد: باید مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد بخواهند تا این فوتبال پیشرفت کند.

 

یزدی با ابراز تأسف از وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج گفت: مسؤولان به فکر جوانان باشند و برای آن‌ها زیرساخت آماده کنند و اجازه ندهند که این استعدادها خاموش و یا از دست بروند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب که در بازی‌های انجام شده لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدترین زمین مربوط به تختی شهر یاسوج است، گفت: دیگر شهر ها هم از وضعیت خوبی برخوردار نیستند مثل زمین چمن الیاف تهران ولی اینجا از همه جا بدتر است.

 

یزدی گفت: به فکر کسب امتیاز در این بازی نبودیم چرا که زمین آن به گونه‌ای است که قبل از فکر کردن به امتیاز باید به فکر سلامتی خود باشیم که خدا را شکر مصدومی در این بازی و در این چمن بر جای نگذاشتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازی این تیم با فولاد در جام حذفی کشور و در پاسخ به این سؤال که آیا ترسی از حریف قدرتمند خود ندارید، گفت: ما توانستیم استقلال خوزستان قهرمان ایران را با تمام بازیکنان اصلی خود از دور مسابقات حذف کنیم و هیچ ترسی از اسم فولاد نداریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی