نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1395 - 20:29
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسؤولان و نمایندگان مردم در مجلس در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به مردم دروغ نگویند گفت: شهرداری یاسوج و اوقاف در حال تخریب آن هستند و تربیت بدنی دست روی دست گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج با بیان این که کلاه بزرگی مسؤولان استان بر سر مردم شهر یاسوج گذاشتند افزود: ورزشگاهی که دو سال قبل با حضور وزیر افتتاح می‌شود باید از همه نظر امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

 

موسوی گفت: به گفته مسئولان دلیل اینکه بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار نمی شود این است که مشکل برق دارد.

 

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که ورزشگاه 15 هزار نفری حتی سرویس دستشویی برای برگزاری بازی ندارد و نامه‌های متعددی به مسوولان استان، سازمان لیگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زده‌ایم، افزود: به همه آن‌ها اعلام کرده‌ایم که این مسابقات باید در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شود و ورزشگاه تختی شهر یاسوج تنها باید برای مسابقات استانی و شهرستانی باشد.

 

وی با بیان اینکه مسؤولان استانی اعم از استاندار و مدیرکل ورزش و نماینده مردم در مجلس نباید به مردم دروغ بگویند، افزود: این آقایان هیچ گوش شنوایی ندارند و از بس گفته‌ایم دیگر خسته شده‌ایم.

 

موسوی با بیان اینکه ورزشگاه تختی در اختیار هیأت فوتبال استان نیست گفت: شهرداری یاسوج و اوقاف در حال تخریب آن هستند و تربیت بدنی دست روی دست گذاشته است.

 

وی با خطاب قرار دادن مسؤولان که آیا پارکینگ برای شهر یاسوج اهمیت دارد یا ورزشگاه؛ گفت: همین پارکینگ که مسوولان با تخریب ورزشگاه به دنبال ایجاد آن هستند فردا روزی به محل مصرف مواد مخدر تبدیل می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی